Ważna informacja News: Pierwsze wrażenia po Dragon Ball Super #1 od Polsatu Games

Polecamy

Dodane: 12.06.2018 18:06 /
KaKa - Profil - user - max% - 13651
Ludzie narzekają, że było kolorowo.

Oczywiście głównie u nas. Reddit jest w większości zachwycony, niektórzy mówią, że liczyli na więcej klimatu Bladerunnera, ale mimo to wszystko im się podoba.

Dla mnie ten trailer był trailerem miasta. Pokazano nam teraz coś przeciwnego względem teasera sprzed lat. Za dnia mamy dynamiczne miasto przyszłości, a w nocy może być mrok. Chociaż nie musi być morku, widziałem cytaty potwierdzające, że CYBERPUNK może być też kolorowy i żywy.

Krytyka - "GTA 2077" - jak dla mnie gra marzenie. Trzecia osoba > pierwsza osoba.

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 12.06.2018 22:10 - Edytowane przez owerfull /
owerfull - Profil - user - 40% - 897
https://imgur.com...

Nowa porcja skrinszotów + Mamy potwierdzenie, że będzie to First Person RPG:

https://twitter.c...0884739072

Pierwsze opinie z zamkniętego pokazu są bardzo pozytywne.

Tom Marks z IGN i jego opinia o tym jak wygląda i działa gra Cyberpunk 2077 w praktyce: http://uk.ign.com...incredible

-
Dodane: 13.06.2018 11:12 /
Bohnart - Profil - user - 50% - 1198
No to odpadam z hypetrainu. Jedźcie dalej sami i życzę wam wspaniałej gry.

Nienawidzę first person RPG. Są dla mnie nieczytelne (serio). Po prostu gra dla mnie niegrywalna. Klimaty cyberpunku też nie moje więc sobie grę odpuszczę.

-
Dodane: 13.06.2018 13:42 /
Stenbar - Profil - user - 60% - 1528
Zwiastun Cyberpunka został odebrany w Polsce gorzej niż za granicą. Czy ten fakt o czymś świadczy? Czy mówi nam coś złego o polskich graczach?
Moim zdaniem nie.
Bohnart, uważaj Bonciu. :d Jeszcze ci zaczną tłumaczyć, że ty po prostu NIE ROZUMIESZ, iż pierwszoosobowy RPG może być dobry. Bo NA PEWNO chodzi tu o jakiś brak zrozumienia, a nie o osobiste preferencje. ;)

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 13.06.2018 16:31 /
Bohnart - Profil - user - 50% - 1198
Stenbar
Ja bym Elder Scrollsów w życiu nie ograł gdyby nie można było grać zza pleców. W życiu w żadne wyścigi nie zagrał gdybym nie miał widoku znad auta. Takie gry są dla mnie po prostu nieczytelne. W sumie chętnie posłucham czemu jestem głupi, ale wątpię bym się odnosił do tych argumentów. Ostatnio cierpię na brak czasu. Starość, panie Stenbar, starość. :d
Za to może pora nowe Pillarsy ograć, albo Tyranny kupić. Akurat widziałem na promocji... hmm...

Co do samej boskiej firmy to... mnie CDP zawiodło już na Krwi i Winie, więc pewnie mam po prostu mniejszą tolerancję na to co robią. I co za tym idzie, mniejszą ochotę. Do dziś pamiętam jak koszmarnie złą było KiW w porównaniu do podstawki i serca. Nie dość że fabularnie kulała (serio, typ napuszcza na miasto setki wampirów a jedyne dobre rozwiązanie to z nim się dogadać xD No kurwa, na bank Geralt by tak zrobił. Jeszcze klina po złej kobiecie zapił przy ognisku) to jeszcze za każdym razem rzucała mi ekspozycję w tak nieumiejętny sposób (sławetna rozmowa z samym sobą po ubiciu bruxy) że to aż smutno było klikać.



-
Dodane: 13.06.2018 20:18 - Edytowane przez Bociak /
Bociak - Profil - user - 100% - 6226
Nie chodzi o kolory w sensie stricte, ale o gieteizacje trailera. Jeżeli "cyber punk" ma byc bardziej "punk" niz "cyber" to okej. Ale z trailera wyskakują milenialskie wyobrazenia o wizjach w popkulturze lat '80, nie te jak np. z rozrywkowych-campowych filmów tamtych czasów. Sama deklarowana "wiernosc zrodlom", choćby wklejanie żywcem z oryginału, klimatu jeszcze nie czyni.

Ja mam nadzieje ze ten trailer to wynik jakiegoś kontraktu, zlecenie roboty osobom trzecim.

-
Dodane: 13.06.2018 20:40 /
KaKa - Profil - user - max% - 13651
Stenbar

Widzę, że pewne rzeczy pozostają niezmienne - robienie gównoburzy z niczego.

Tak, to źle świadczy o polskich graczach, bo mimo tego, co mówił CDP, co mówi twórca Cyberpunk 2020, Polacy wymyśli sobie, że cyberpunk to smutek i deszcze niespokojne.

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 13.06.2018 21:06 - Edytowane przez owerfull /
owerfull - Profil - user - 40% - 897
Tutaj macie cały artykuł Piotra Grabca, który był na pokazie: https://www.spide...ia-e3.html

Dla tych którzy mają wątpliwości w sprawie klimatu:

A jaki w końcu Cyberpunk 2077 ma klimat?
Materiał źródłowy od samego początku zakładał pewną przaśność, a Cyberpunk 2077 nigdy nie miał być Blade Runnerem, co mógł sugerować pierwszy trailer sprzed lat. Kolejny zwiastun, zaprezentowany na konferencji Microsoftu, miał jednak wydźwięk zupełnie inny, co skonfundowało odbiorców. Sama gra jest zaś w praktyce czymś pomiędzy dwoma zwiastunami, a przy tym serwuje nam pewien paradoks: świat przedstawiony może i jest przerysowany, ale bohaterowie są śmiertelnie poważni. Trochę jak w Mad Maksie.

Prawdą jest też, że Night City oglądaliśmy głównie w ciągu dnia, a po wyjściu na otwartą przestrzeń światło razi w oczy. Większość czasu spędziliśmy podczas pokazu jednak w tych ciasnych korytarzach, gdzie słońce nie dociera. Przynajmniej zalążek klimatu noir da się tutaj wyczuć. Widać też spore wpływy azjatyckiej kultury, a daleki wschód przypominają nawet kilometry kabli ciągnące się między budynkami. No i spokojnie – neonów w praktyce jest naprawdę sporo.


I dla tych którzy zwątpili po wiadomościach o perspektywie pierwszej osoby:

System walki wygląda naprawdę nieźle.
Cyberpunk 2077 to nie jest, zgodnie z obietnicami CD Projekt RED, typowy FPS. Pod względem mechaniki to bardziej Deux Ex lub… Fallout od Bethesdy. Do wyboru mamy najróżniejsze bronie, w tym pistolet maszynowy i shotguna. Można biegać, skakać, robić wślizgi, aktywować bullet time, a nawet biegać po ścianach i szlachtować wrogów dzięki szponom w cybernetycznych łapach. Bronie różnią się parametrami i można okazjonalnie trafić na przedmioty specjalne, oznaczone ikonicznym fioletowym kolorem.

Walka jest dynamiczna, a gracz, jeśli oberwie (co zdarza się często) może skorzystać ze specjalnego inhalatora, by podreperować pasek punktów zdrowia. Niektóre bronie ułatwiają zabawę, bo nie wymagają dokładnego celowania. Starcia podczas misji potrafią przerwać też na chwilę skrypty, podczas których np. zbiry zatrzaskują za sobą drzwi, by ostrzelać gracza przez cienką ścianę. Kamera z oczu w inne miejsce, przynajmniej w pierwszej godzinie, wędruje jednak dość rzadko.


Jako, że wolę obserwować świat z perspektywy pierwszej osoby, a tym bardziej pasuje mi to w mieście, to nie narzekam na fakt, że będzie tylko taka perspektywa. W takim Skyrim czy Fallout 4 nigdy nie używam perspektywy trzeciej osoby, no chyba, że chcę się zobaczyć. Redzi mówią, że będziemy mieli jednak sporo okazji do ujrzenia siebie, pewnie w trakcie dialogów, czy w odbiciach lustrzanych, w szybach, a może nawet w kałużach? Kto wie.

Ci którzy chcieliby perspektywę trzeciej osoby muszą też zrozumieć, że jeśli zrezygnowano z niej na wczesnym etapie produkcji, to najprawdopodobniej ciężko będzie ją zaimplementować, ponieważ trzeba byłoby tworzyć nowe animacje i testować kolizję kamery z obiektami, przede wszystkim budynkami.

-
Dodane: 13.06.2018 21:08 - Edytowane przez Stenbar /
Stenbar - Profil - user - 60% - 1528
Gównoburzy nie ma, przynajmniej nie tutaj, nie na tym forum.
Polacy oczekiwali innych odcieni klimatu cyberpunku, tych które pokazano wcześniej. Pisząc o odcieniach nie mam na myśli tylko kolorów, to metafora.
Polski odbiorca chciał cyberpunku przepełnionego noir, a dostał zalanego punkiem po same brzegi. Mamy prawo czuć rozczarowanie, chociaż ja szanuję wizję CDPR to nie zamierzam jej przyklaskiwać, ani wymuszać płaczem jej zmiany, co też jest płonnym zajęciem. Piszę tylko, że na ten moment wysiadam i pojadę następnym pociągiem, nie wiem czy zatrzyma się on na stacji Cyberpunk 2077.

Jeśli komuś zależy na usunięciu mnie z tego tematu na jakiś czas, to polecam użyć słowa "hejt", albo włączyć tryb last defender ukierunkowany na tę grę. :p

Edit: Mogli nie wypuszczać kłamliwych trailerów, to nie pierwsze nieporozumienie wynikające z pokazywania czegoś innego niż się faktycznie tworzy.
Tak zero, ja nie wciskam nikomu "niezrozumienia".
Czekałem na to co mi pokazywano, a pokazywano coś innego niż na najnowszym trailerze.

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 13.06.2018 21:11 /
KaKa - Profil - user - max% - 13651
owerfull

Patrząc na to jak wyglądają rozwiązania stosowane w grach z widokiem z pierwszej osoby, obawiam się, że zaimplementowanie kamery z trzeciej osoby może być w ogóle niemożliwe, nawet przez mody.

Wiadomość doklejona:
Stenbar

Jeszcze ci zaczną tłumaczyć, że ty po prostu NIE ROZUMIESZ, iż pierwszoosobowy RPG może być dobry. Bo NA PEWNO chodzi tu o jakiś brak zrozumienia, a nie o osobiste preferencje. ;)


Zero prowo.

Polacy oczekiwali innych odcieni klimatu cyberpunku, tych które pokazano wcześniej. Pisząc o odcieniach nie mam na myśli tylko kolorów, to metafora.


Polacy oczekiwali Blade Runnera nie wiedząc w ogóle czym jest Cyberpunk 2020 i czym ten świat się cechuje.
No i kurcze, jak ma być ciemno za dnia? xD

Polski odbiorca chciał cyberpunku przepełnionego noir, a dostał zalanego punkiem po same brzegi. Mamy prawo czuć rozczarowanie, chociaż ja szanuję wizję CDPR to nie zamierzam jej przyklaskiwać, ani wymuszać płaczem jej zmiany, co też jest płonnym zajęciem. Piszę tylko, że na ten moment wysiadam i pojadę następnym pociągiem, nie wiem czy zatrzyma się on na stacji Cyberpunk 2077.


To tylko świadczy o tym, że polski odbiorca nie wiedział nawet co CDP zapowiadał xD

No i powtarzam, czego chciałeś za dnia? Jest kilka scen w nocy, gdzie jest błekit mieszany z różem, ale no proszę cię xD

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 13.06.2018 22:14 - Edytowane przez Bociak /
Bociak - Profil - user - 100% - 6226
Krytyka - "GTA 2077" - jak dla mnie gra marzenie.
--> Cytat
Przasnosc g.ta jest inna niz punkowa 70 - '80. Fryzcyrki na pun.ka moze sobie zrobic hipster z vice
CyberPedzel supreme 2077

-
Dodane: 14.06.2018 10:01 /
kordos - Profil - systemadmin - 100% - 6456
Oke.
Jako osoba, która nigdy się wcześniejszym trailerem nie jarała, nie wyczekuje tej gry, a nowy trailer obejrzała dopiero teraz, postaram się wyrazić najbardziej bliskie obiektywizmu zdanie.
Rozumiem cykl dzień/noc, zmiany atmosfery i inne duperele - zaznaczę na wstępie, żeby ktoś nie wałkował po raz wtóry tych samych argumentów. To zaczynamy:
Jeżeli ktoś jarał się poprzednią zapowiedzią, poprzez nią nadał w swojej myśli kształt tej grze, zbudował oczekiwania - tak, może się czuć zawiedziony. I nie, nie chodzi tutaj o cykl dzień noc czy inne pierdoły, chodzi o sam klimat trailerów, który jest zupełnie inny i nie, nie jest do pogodzenia, choć obydwa rozgrywają się w scenerii stylizowanej na bliższą czy dalszą przyszłość. Pierwszy trailer sugerował grę - tak tak - trochę w stylu Blade Runnera (i cóż, że autor mówi co innego, jak obraz przeczy słowom autora - a obraz bardziej zapada w pamięć niż słowo), trochę noir, do tego był dość kameralny i sugerował delikatnie trochę inną formę zabawy niż ten nowy, który rzeczywiście można nazwać GTA2077. Odpowiadało mi takie podejście do tematu.
Czy to oznacza, że nowy trailer jest zły, albo zapowiada coś kiepskiego? Nie. Ten trailer jest bardziej cyberpunkowy niż poprzedni. Właściwie to inaczej: ten trailer jest cyberpunkowy, poprzedni nie był, był po prostu wycinkiem jakiegoś sci-fi. Pamiętam, że jak obejrzałem pierwszy, to jednym z pierwszych pytań było: a gdzie ten cały cyberpunk? Ano właśnie, nie było go tam (dla niezorientowanych: Blade Runner to nie cyberpunk; wiele, wiele filmów i książek rozgrywających się w dość bliskiej przyszłości to nie cyberpunk, bo coś czuję, że zaraz to pojęcie będzie mocno nadużywane). Tutaj jest i prezentuje się bardzo dobrze. Nawet powiedziałbym, że jest go trochę za mało - za mało dysproporcji społecznych, za mało biedaków z mechanicznymi kończynami, za mało siecio-ćpunów i prawdziwego natłoku technologii, ale to przecież tylko trailer. Jeżeli gra ma nazywać się Cyberpunk, to oczekiwałbym czegoś właśnie takiego.
Czy zagram?
Nie zagram.
Nie lubię gier FPP, ze względów czysto subiektywnych. Uważam, że miałoby to sens tylko w przypadku użycia technologii VR. Do tego za bardzo shooterowe się to wydaje, przynajmniej z trailera (choć twórcy zapowiadają różne inne rodzaje uzbrojenia - ale nie pokazali tego). Do tego fanem GTA też nie jestem. Cóż, jedne gry są dla ciebie, inne nie. Sam wolałbym wcielić się w prowadzącego śledztwo podstarzałego detektywa Ricka Deckarda, niż w młodego-gniewengo wersja A.D.2077.
Nowemu trailerowi nie mam jednak nic do zarzucenia.

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 14.06.2018 14:46 /
KaKa - Profil - user - max% - 13651
kordos

Przede wszystkim nie damy się zwariować. Ta gra była mitem do tego roku.

Jak dla mnie to mamy dwa trailery ukazujące dwubiegunowość
NIE ZNAM CYBERPUNKU, ale dlaczego mielibyśmy mieć tylko ciężki klimat? Przecież nawet w tym nowym trailerze mamy ukazany radosny dzień i kopanie leżącego w nocy.

Uważam, że następny trailer pokaże Night City z tej "gorszej" strony.

Wiadomość doklejona:
https://youtu.be/...

Spora porcja informacji z pierwszej ręki. Ja się jaram mocno, chociaż wolałbym TPP, ale to trochę tak jakbym narzekał, że far cry jest FPP xD

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 15.06.2018 00:07 /
blade81 - Profil - user - 40% - 653
Ludzie chyba zapominają o najważniejszym. Poprzedni teaser był cinematiciem i w zasadzie nie miał nic wspólnego z realną grą. Do tego powstał 5 lat temu! Gra dopiero zaczynała powstawać. Być może to co pokazali wtedy to był błąd i ludzie przez to zaczęli oczekiwać czegoś innego. Moim zdaniem wciąż zapowiada się fantastycznie. Cyberpunk to nie tylko mrok, a ten z kolei to nie tylko noc i jasność na minimum, ale przede wszystkim postacie i ich historie, które budują brutalny i prawdziwy świat.
Co do FPP...sam spodziewałem się TPP, ale nie znaczy to, że to źle. Większa immersja, być może wsparcie VR. Na pewno zagram w dniu premiery. Ostatni Deus EX mnie rozczarował, ale wierzę w CDPR. Dzięki nim jestem dumny z polskiej branży gamingowej i czuję jak przepełnia mnie motywacja do pracy ;)

-
Dodane: 15.06.2018 00:48 /
Ruqer - Profil - user - 70% - 2504
blade81
Niekoniecznie, gra przecież będzie miała tryb dnia i nocy, wiec sceny z pierwszego teasera mogą być jak najbardziej aktualne.

Twórca oryginalnego Cyberpunku (gra fabularna), który prężnie współpracuje z CDPR mówił, że Cyberpunk to nie tylko noc, która oczywiście będzie. Patrząc na Wiedźmina, to możemy być pewni, że cyberpunk 2077 będzie podejmował poważniejsze i mroczniejsze tematy.

Jednak rozumiem zawód akcjonariuszy i graczy, bo najnowszy trailer bardziej przypomina trailer GTA V, tylko z nową skórką. No, a wiadomo GTA V nie kojarzy się z mroczną, dojrzałą historią. Goście od reżyserii trailera po prostu popełnili błąd, że zrobili taki lekki, średnio fajny (chociaż odnoszę wrażenie, że bohater tego trailera próbuje być właśnie takim "cool" i w ogóle super gościem, który będzie idolem nastolatków) trailer.

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 15.06.2018 16:15 /
owerfull - Profil - user - 40% - 897
@Ruqer

Bynajmniej. Trailer jest taki jaki miał być, styl podkreślający obecność kontrkultury w tym świecie. Nie popełniono żadnego błędu przy tworzeniu trailera. Trailer jest właśnie zajebiście fajny, co potwierdza fakt, że jest najbardziej rozchwytywanym materiałem z E3.

-
Dodane: 15.06.2018 16:25 /
Ruqer - Profil - user - 70% - 2504
owerfull
Stąd tyle nieprzychylnych głosów i wstawienie się samego twórcy Cyberpunku za trailerem? :p

Chociaż teraz spojrzałem na akcje, wiec może masz rację xD

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 15.06.2018 20:02 /
owerfull - Profil - user - 40% - 897
Twórcy Cyberpunk 2077 celują w obecną generację konsol:

http://pl.ign.com...onsol-poja

Specyfikacja komputera na którym działał Cyberpunk 2077 podczas zamkniętego pokazu dla dziennikarzy:

i7 8700k, 32 GB RAM i GTX 1080Ti

I pełniejsza specyfikacja:

CPU: Intel i7-8700K @ 3.70 GHz
MB: ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING
RAM: G.Skill Ripjaws V, 2x16GB, 3000MHz, CL15
GPU: GeForce GTX 1080 Ti
SSD: Samsung 960 Pro 512 GB M.2 PCIe
PSU: Corsair SF600 600W

Źródło: http://www.pcgame...C-1258835/

-
Dodane: 15.06.2018 20:46 /
KaKa - Profil - user - max% - 13651
owerfull

Żartujesz? Jak Ps 4 ma to uciągnąć? To albo będzie wyglądało jak gówno, albo... Nie ma innej opcji xD

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 15.06.2018 21:33 - Edytowane przez owerfull /
owerfull - Profil - user - 40% - 897
Jedno słowo: optymalizacja. Horizon Zero Dawn wygląda ładniej niż Wiedźmin i działa na standardowym PS4 bardzo płynnie. Poza tym sam Wiedźmin 3 został ładnie zoptymalizowany na PS4 i Xbox One. Cyberpunk 2077 jest tworzony prawdopodobnie z myślą o obecnej generacji konsol i następnej, coś jak GTA V. Oczywiście nic nie jest jeszcze pewne, bo nie znamy nawet daty premiery, ale nie sądzę żeby zrezygnowali z tak dużej grupy odbiorców jaką stanowią posiadacze konsol obecnej generacji ( XO, PS4, XOX, PS4 PRO ).

Cyberpunk 2077 jak najbardziej może być zoptymalizowany nawet na PS4 i Xbox One. Przede wszystkim to jest miasto i to już działa inaczej niż otwarta przestrzeń, no i CDPR na pewno nabrało doświadczenia, pieniędzy i wartościowych zasobów ludzkich od czasu wydania trzeciego Wiedźmina.

-
Musisz być zalogowany, aby móc dodawać posty na forum.
Linki sponsorowane: Kosmiczni.pl - Gra inspirowana mangą Dragon Ball | Epic Kingdoms | Shinobi World | Comper Games | DB Kai Online Inferno - Gra online Dragon Ball
Polecamy