Ważna informacja News: Konkurs: Gift Box - Szczęśliwa paczka

Polecamy

Forum > Komputery, Konsole i Telefony > Konsole i Gry
Temat: Wiedźmin 3: Gra, która nie istnieje
Dodane: 27.01.2015 17:25 /
Heliaze - Profil - user - 90% - 4671
Krzychu napisał/a:

Pomijając fakt o którym wspomniał #Heliaze, czasie produkcji, komp który lekko uciągnie Wieśka na wysokich kosztuję koło 2 tysięcy, góra 3 jak ktoś się uprze. Heliaze taki nam pokazywał.


I podtrzymuję. Takie coś spokojnie odpali Wieśka 3 na miksie średnich/wysokich. Dlatego, że wymagania podane przez Redów raz, że są zapewne zawyżone, dwa, w dalszym ciągu optymalizują grę.

http://www.purepc...5?page=0,8

A poniższa specyfikacja to już spokojnie:

http://www.purepc...?page=0,10


-
Dodane: 27.01.2015 19:19 /
Gumacz - Profil - user - 40% - 919
Tyle że np na Pclab pisali że grali wczoraj na i7 4790, i gtx980 i gra miała poważne dropy fps, a nie było to nawet ultra, tylko właśnie wysokie ustawienia. A według opinii nie wyglądało to dużo lepiej od tego co było pokazywane na PS4, xbox one. (poza tym że na XONE był niższa rozdziałka). Ta gra będzie chodziła strasznie, i zapewne większość ludzi którzy ją kupią na PC bedzie grała, albo na najniższych ustawieniach w niskiej rozdziałce, albo w pokaz slajdów. Jedno jest pewne, ta gra nie zrobi szału.

-
Dodane: 27.01.2015 19:22 /
kamSan - Profil - user - 20% - 293
Nie rozumiem krzyków, że grafa na najnowszych filmikach jest słaba, dla mnie to wygląda jak cudeńko, może nie prezentuje poziomu pierwszych filmów i gameplayów, ale strzelam, że tam był PC i grafa na Ultra High, a tu mamy pewnie konsole, na których grafa i tak jest świetna.

Myślałem, że nie doczekam gry, dla której wreszcie będzie warto podrasować PC, więc do wakacji podrasuję kompa, bo ta gra jest tego warta.

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 27.01.2015 19:29 /
kordos - Profil - systemadmin - 100% - 6425
kamSan napisał/a:
Myślałem, że nie doczekam gry, dla której wreszcie będzie warto podrasować PC, więc do wakacji podrasuję kompa, bo ta gra jest tego warta.


Zalezy jakiego rzędu miałby być to wydatek - jeśli całkowicie nowy sprzęt, to myślę, że żadna gra nie jest tego warta. Lepiej poczekać aż to odbugują, zoptymalizują jak trzeba i technologia pójdzie do przodu (przez to to co teraz nowe znacznie stanieje). Ale to tylko moje zdanie, jak ktoś sobie może na to pozwolić to proszę. :p
Ja czekam jeszcze na TES6 i wtedy pomyśle. xD

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 27.01.2015 19:47 /
Gumacz - Profil - user - 40% - 919
Gdzie wy ludzie macie oczy?? Gra wygląda średnio, a ma zabójcze wymagania, w życiu bym nie inwestował w kompa, dla jednej skopanej gry. (a myślę że wiesiek taki będzie). Nie narzekałbym na tą grafike gdyby gra miała wymagania jak GTA V, no ale... gtx970? a na 4 m-c przed premierą ok 35kl/s na gtx 980? Bez przesady.

-
Dodane: 27.01.2015 19:52 - Edytowane przez Heliaze /
Heliaze - Profil - user - 90% - 4671
Gumacz napisał/a:
Gdzie wy ludzie macie oczy?? Gra wygląda średnio, a ma zabójcze wymagania, w życiu bym nie inwestował w kompa, dla jednej skopanej gry. (a myślę że wiesiek taki będzie). Nie narzekałbym na tą grafike gdyby gra miała wymagania jak GTA V, no ale... gtx970? a na 4 m-c przed premierą ok 35kl/s na gtx 980? Bez przesady.


Napiszę to raz jeszcze:

The Witcher 3: Wild Hunt is the new standard in outrageously pretty.
- opinia renomowanego VG247.


To jest serwis na poziomie Gameinformera, czyli najwyższa możliwa półka na świecie, która nie zachłyśnie się każdą lepszą grą. Skoro oni piszą, że Wiedźmin 3 wyznacza nowe standardy, to coś w tym musi być.

Aha... GTA V jest... brzydkie.

Tyle że np na Pclab pisali że grali wczoraj na i7 4790, i gtx980 i gra miała poważne dropy fps, a nie było to nawet ultra, tylko właśnie wysokie ustawienia.


Wyprowadzę Cię ponownie z błędu, tam każdy ogrywał różnego builda, jedni mieli odpaloną wersją w ultra, inni domieszkę średnich i wysokich. A CO NAJWAŻNIEJSZE - tam nie każdy PC miał takie same bebechy.

Ta gra będzie chodziła strasznie, i zapewne większość ludzi którzy ją kupią na PC bedzie grała, albo na najniższych ustawieniach w niskiej rozdziałce, albo w pokaz slajdów. Jedno jest pewne, ta gra nie zrobi szału.


Serio, nie wiem, gdzie Ty to wyczytałeś.

Dodam, że Ator z kanału "wideoprezentacje" zaznaczył, że gra w obecnej fazie jest mniej zbagowana i działa lepiej, niż większość gier, które ukazują się obecnie w dniu swoich premier.


Ator to wiarygodne źródło.

Ale spokojnie, Skyrim przed premierą też był masakrowany (przez zdecydowanie większą ilość osób), okazał się w opinii wielu RPG wszech czasów, czyżby do 19 maja?

-
Dodane: 27.01.2015 20:12 /
Gumacz - Profil - user - 40% - 919
Może wyjść na twoje. Ale jeśli piszą że grali na wysokich ustawieniach na kopie jaki podałem, to chyba te 35kl/s nie napawa optymizmem. Po za tym na screenach które pokazali ta gra wcale nie wyglądała tak jakby wyznaczała nowe standardy.

A że gta V nie zniszczy grafiką to każdy wie, ale co ważne wie o tym Rockstar, i nie podaje że gra będzie wymagała kompa za 5k, żeby wyglądać minimalnie lepiej jak na konsoli.

Ale zaczekajmy do premiery. Wtedy przekonamy się kto miał rację. Choć mam wątpliwości czy będzie to 19 maj.

-
Dodane: 27.01.2015 20:28 - Edytowane przez Heliaze /
Heliaze - Profil - user - 90% - 4671
Gumacz napisał/a:
Może wyjść na twoje. Ale jeśli piszą że grali na wysokich ustawieniach na kopie jaki podałem, to chyba te 35kl/s nie napawa optymizmem.


Super, ale nie rozumiesz jednej rzeczy - Wiedźmin 3 na PC będzie chodził właśnie w 30 klatkach na sekundę na rekomendowanych wymaganiach.

Dlaczego w 30, a nie w 1441414 klatkach?

Poniżej masz odpowiedz.

http://blog.arhn....60-klatek/

Artykuł z pclab jest niewiarygodny, wyjaśnię dlaczego.

Przez większość czasu umowna płynność była zachowana, co należy rozumieć przez okolice 30 kl./s lub nieco więcej, ale nie więcej niż 35 kl./s, nawet w zamkniętych pomieszczeniach.
Gra może płynnie chodzić nawet w 23-24 klatkach.

Czyli mamy do czynienia po pierwsze z tym, o czym wspomniałem powyżej, po drugie, autor tekstu sam operuje wartościami, które sobie wymyślił, bo przecież nie odpalił tam frapsa i nie przeliczył sobie klatek.

-
Dodane: 27.01.2015 20:59 /
Gumacz - Profil - user - 40% - 919
Chyba zdajesz sobie sprawę z tego że 30 kl/s to mało i to za taką grafikę. Fakt że to duży sandboks ich trochę usprawiedliwia, ale i tak myślę że powinni to zrobić lepiej. I jeśli taki potwór ciągnie 30 kl/s, to albo na niższych w ogóle będzie to wyglądało paskudnie, albo będzie ciężko znaleźć kogoś kto komfortowo pogra w tą grę na PC.

-
Dodane: 27.01.2015 21:16 - Edytowane przez Heliaze /
Heliaze - Profil - user - 90% - 4671
Gumacz napisał/a:
Chyba zdajesz sobie sprawę z tego że 30 kl/s to mało i to za taką grafikę. Fakt że to duży sandboks ich trochę usprawiedliwia, ale i tak myślę że powinni to zrobić lepiej. I jeśli taki potwór ciągnie 30 kl/s, to albo na niższych w ogóle będzie to wyglądało paskudnie, albo będzie ciężko znaleźć kogoś kto komfortowo pogra w tą grę na PC.


Proszę, przeczytaj chociaż artykuł, który Ci podałem. Niesamowite. Podałem Ci link, gdzie wszystko jest merytorycznie wyjaśnione, a Ty wszystkiemu zaprzeczasz. Bełkot. Piszesz wiele rzeczy, niczego nie popierasz argumentami. Piszesz to, co jest Tobie najwygodniej.

-
Dodane: 27.01.2015 21:46 /
Gumacz - Profil - user - 40% - 919
A ty jak zawszę powołujesz się na to co mówią inni nie mając własnego zdania. Wiem że 30 kl/s może być płynne, wiem że da się tak grać, ale 60 zawsze będzie lepsze. A cały problem polega na tym że gra nie wygląda aż tak dobrze żeby usprawiedliwiało to 35 kl/s na gtx 980. A do premiery wcale nie ma aż tak wiele czasu żeby udało się zrobić 30kl/s w ultra na gtx970. Więc ja przewiduję że będzie lipa. Choć spodziewam się że to wszystko może mało znaczyć bo np fabuła będzie genialna czy coś. Ale problemy techniczne i narzekania będą pewnie spore.

-
Dodane: 27.01.2015 21:50 - Edytowane przez Heliaze /
Heliaze - Profil - user - 90% - 4671
Gumacz napisał/a:
A ty jak zawszę powołujesz się na to co mówią inni nie mając własnego zdania. Wiem że 30 kl/s może być płynne, wiem że da się tak grać, ale 60 zawsze będzie lepsze.


Jeśli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, to między innym ten temat jest wielkim opisem tego, gdzie wyrażam swoje zdanie. Polecam zobaczyć pierwszy post.

ale 60 zawsze będzie lepsze.


Nie, nie zawsze. Naughty Dog (najlepsi programiści w branży gier) zaprzeczają. Mimo wszystko litości, dalej nie przeczytałeś artykułu, który Ci podałem.

Obalaj czyjeś argumenty, powołując się na merytoryczne teksty >>> przeczytaj kolejnego, pseudo posta, który niczym się nie różni od poprzedniego bełkotu. Dowiedz się, że nie masz własnego zdania, bo powołujesz się na czyjeś teksty (ludzi z branży, programistów, itd, którzy na tym się znają). Przedstaw szereg wypowiedzi poszczególnych osób, jak cenione teksty VG247, ale nie, nie, nie, tak łatwo nie będzie, bo nie.

-
Dodane: 27.01.2015 21:58 /
Gumacz - Profil - user - 40% - 919
Merytoryczny tekst jakiegoś gościa w necie, który fakt, nie kłamie, ale pisze, jak to się mówi...tendencyjni?? chyba tak, pisze tylko o plusach nie wspominając o tym że płynność rozgrywki też jest ważna, i że dużo bardziej komfortowo pograsz w 60kl/s. Co nie oznacza że 30 to jakieś zło wcielone. Jakoś też nie chce mi się wierzyć że tak jak podaje autor tekstu, 2 razy mniej klatek, 50% mocy obliczeniowej zaoszczędzone. To na pewno nie jest takie proste.



-
Dodane: 27.01.2015 22:05 - Edytowane przez Heliaze /
Heliaze - Profil - user - 90% - 4671
Gumacz napisał/a:
Merytoryczny tekst jakiegoś gościa w necie, który fakt, nie kłamie, ale pisze, jak to się mówi...tendencyjni??


Życzę Ci, żebyś miał zbliżoną wiedzę do tego człowieka.

Dziwne, że pominąłeś kwestię tego, co mówi: "Naughty Dog (najlepsi programiści w branży gier) zaprzeczają". Zacytuję jeszcze:
"Jeśli oznacza to że wybierając 60 klatek na sekundę, stracimy coś co może w znaczący sposób wpłynąć na doświadczenie graczy, to jako deweloperzy powiemy: „Cóż, doświadczenie płynące z produkcji jest ważniejsze niż 60 fps-ów.”


Nie ma przypadku w tym, że jeden z najlepszych kodów w historii gier, wszystkie wcześniejsze odsłony Uncharted działały w 30 klatkach.

Jakoś też nie chce mi się wierzyć że tak jak podaje autor tekstu, 2 razy mniej klatek, 50% mocy obliczeniowej zaoszczędzone. To na pewno nie jest takie proste.


Naughty Dog twierdzi tak samo, jak autor tekstu :|

Kompleksowe sceny, lepszy antyaliasing, lepsze cienie, bardziej precyzyjna fizyka, więcej efektów cząsteczkowych – to wszystko kosztuje i dostosowanie całości do 60 klatek na sekundę jest przeraźliwie drogie oraz zasobożerne.


-
Dodane: 28.01.2015 00:32 /
Darknes - Profil - systemadmin - max% - 13732
Ja już kiedyś dawno temu grając w GTA IV mówiłem, że 30 klatek jest wystarczające aby się cieszyć płynną rozrywką to mnie niektórzy hejcili za to :| Więcej klatek niby lepiej, ale jak potem grałem w tę samą grę na ponad 40 klatkach to miałem wrażenie jakbym grał na przewijaniu bo się bohaterowie poruszali nienaturalnie szybko xD Stałe 30 klatek, bez ścinek i spadku fpsów jest moim zdaniem wystarczające. Człowiek i tak podobno może dostrzec max 23 czy tam 24 klatki. A wiedźmin to akurat taki RPG, że 30 klatek nawet lepsze dla niego będzie bo sprzęt spokojnie będzie mógł obliczać ten wielki świat. Tylko sęk w tym aby te fpsy utrzymać.

Nie czytałem tyle opinii co Helqu ale ludzie dość pochlebnie mówią o grze a do premiery jeszcze trochę czasu zostało więc przesadzone jest mówienie, że to będzie słabe. To w końcu Wiedźmin :| Nawet dyplomatom jako podarek się go wręcza bo Polska nic lepszego nie ma xDDDD

----- Podpis --------------------
-
Dodane: 28.01.2015 03:31 - Edytowane przez kakarotto1 /
kakarotto1 - Profil - user - 0% - 2
http://blog.arhn....60-klatek/
Blablabla
Autor chciał być mądry ale zapomniał,że 30 kl/s konsoli vs 30 kl/s PC nie jest równe w kwestii oferowanej ,,zawartości i jakości'',a to z tego prostego powodu,że na PC grafika ciągle jest oferowana w FULLHD z różnymi bajerami graficznymi - PRAWDZIWYMI.Na konsoli masz nie dość że pseudo FullHD to te 30kl/s z miliardem bzdurnych efektów nakładanych na obraz tak by zatuszować to co nie dało się w normalny sposób osiągnąć/czyt.wygenerować.
Idąc tokiem myślenia tego autora na tym blogu konsole muszą być mocno kastrowane by osiągnąć 30kl/s więc porównując to do przykładu zawartego na blogu gra konsolowa będzie oferować większą zawartość przy 15kl/s,a PC przy 30kl/s (a wykastrowane PC 60k/s). To tak tytułem wstępu do tej ballady.
Co do różnicy między 60kl/s a 30kl/s to jest ona może nie zauważalna ale ODCZUWALNA.Chociaż z tym pierwszym również bym polemizował. Wystarczy obejrzeć gameplay na YT w 60kl/s i w 30kl/s i różnica jest widoczna gołym okiem.
Aha i jeszcze jedno - PC to nie zamknięty pokój,tylko otwarty w przeciwieństwie do konsol,także swoje konsolowe kompleksy proszę tłumaczyć w inny sposób.

Sama gra na gameplay'u tym który ukazał się niedawno nie wygląda tak zacnie jak na pierwszych gameplay'ach. Jest to powtórka z rozrywki jak przy Watch Dogs i REDom spuchnie d.
Nie martwię sie o to,że mi nie pójdzie,bo pójdzie.Jestem wielkim fanem Wiedźmina przez co potrafię zupełnie inaczej spojrzeć na sprawę i być krytyczny w przeciwieństwie do wielu nowych potencjalnych klientów napalonych jak Hitler na Europę.

PS.REDzi kłamią.Pierwsze przesunięcie premiery tłumaczyli dodatkowym czasem potrzebnym na optymalizację. Jednak to niby teraz gdy 2gi raz przesunęli mówią ochoczo o optymalizacji.Ciekawe...

-
Dodane: 28.01.2015 15:11 /
Gumacz - Profil - user - 40% - 919
No helbonze, masz rację koleś musi być mądry i mieć wielką wiedzę, w końcu pisze bloga czy co tam w internecie, a tego nie może zrobić każdy...

A wyższość 60kl/s nad 30 przejawia się głównie tym że dynamiczne sceny wyglądają lepiej. Fakt to lepiej na pierwszy rzut oka ludziom nie przyzwyczajonym wydaję się sztuczne, ale po jakimś czasie każdy zmienił by zdanie. A to całe gadanie producentów ostatnio że 30kl/s wystarczy jest spowodowane tylko tym że konsole są słabe, a przecież nikt nie będzie zniechęcał w tej branży ludzi do kupowania konsol. Ale tylko poczekajcie jak będą za kilka lat wychodzić nowe konsole, to znów będzie promowana super płynna rozgrywka w 60kl/s.

-
Dodane: 28.01.2015 15:41 - Edytowane przez owerfull /
owerfull - Profil - user - 40% - 883
Nie są słabe, są po prostu kierowane do innego odbiorcy i lepsze być nie mogą. Tzn teoretycznie mogą, ale to tylko takie gadanie.

Ostatnia rozgrywka z Wiedźmina 3 wygląda pięknie, ale oglądałem tylko na youtube i coś słabo mi to działało. Chyba sobie to pobiorę i tak będzie wygodniej.

Grę kupię, ale jak będę miał sprzęt ( jakikolwiek ) żeby w to zagrać [xd]

-
Dodane: 02.02.2015 16:04 /
Heliaze - Profil - user - 90% - 4671
Opinie praktycznie 95% mediów nastrajają bardzo optymistycznie. Oczywistością mimo wszystko jest to, że Wiedźmin 3 w dniu premiery będzie posiadał sporą liczbę błędów. Przy wielkości takiego świata jest to nieuniknione. Przykład Skyrima, który miał bite kilkaset błędów, ale nie przeszkadzało to w grze.

-
Dodane: 02.02.2015 16:13 /
Arti1915 - Profil - user - 70% - 2243
To normalne, że gra tak wielka jak Wiedźmin 3, czy też np. Skyrim w momencie premiery posiadają mase drobnych błędów. To właśnie przeważnie gracze po premierze takowe błędy znajdują, ewentualnie o większych twórcy wiedzą i pracują nad nimi już po oddaniu płyt to toczni.
Wiedźmin 3 w momencie premiery powinien być po prostu do przejścia bez większych problemów, a błędy typu uciekający przeciwnik albo nienaturalnie się cofający to standard, który zostanie usunięty po premierze.

-
Musisz być zalogowany, aby móc dodawać posty na forum.
Linki sponsorowane: Kosmiczni.pl | Epic Kingdoms | Shinobi World | Comper Games | Goteiarena - Gra Bleach
Polecamy